- Hoşgeldiniz

Beylikdüzü Rehberi Beylikdüzü İlan Bürosu Beylikdüzü İlan Servisi

Sitemizde Toplam 43 Firma, 20 Haber, 9 Ürün ve 11 İlan Bulunuyor.

Tüketici Alışveriş Şikayetlerinizi Buraya Bırakabilirsiniz.

Ana Sayfa » Genel » Tüketici Alışveriş Şikayetlerinizi Buraya Bırakabilirsiniz.

Türkiye’deki Tüketiciler  Yayıncı firma olarak amacımız sizin sözcünüz olarak; Firmaları, firma personelini yada kurumu kızarak ilişkinizi kesmeniz değil, verdiğiniz paranın karşılığını almanız, bilinçli tüketici olarak hakkınızı savunmak ve şikayetlerinizi sizin adınıza direk ilgiliye ulaştırarak uyarmaktır.

Tüm Tüketici Şikayetlerinizi Üst kısımdaki  Yorumlar bölümüne Bırakabilirsiniz. Yada Mail atınız.

:=======================================================================================:

Aras Alışveriş Merkezi İade İsteğimi Kabul Etmiyor.
Ahmet Y. | 22 Ocak 2014 12:00 12.12.2013 tarihinde Aras Alışveriş Merkezi gezici pazarlama elemanlarından masaj aleti aldım. Para ödemesi yapmadım. 8 taksit ile 240 tl olarak sözleşme yaptık. Peşin para almadıklarını taksit taksit elden aldıklarını söylediler. Sözleşmede satış yapan bayanın sadece ismi var soy adı yok . Gerçek ismimi onuda bilmiyorum. Şirket kaşesi de yok, faturada yok. Sonra internetten fiyat araştırması yaptım. 50 tl ‘ye kargo dahil adrese yollanıyor. Ertesi gün 0324 337 17 52 no’lu telefona tel açtım. Cihazı iade etmek istediğimi söyledim. Elemanların gelip almasını söyledim, tamam denildi fakat kimse gelmedi. Cihazı kargo ile gönderdim , teslim almamışlar geri geldi. Şimdide avukat adına yazı yollanmış.

:=======================================================================================:

Beylikdüzü Tıp Merkezi’nde Kedi Dolaşıyor.
Mehlika B. | 20 Şubat 2014 12:30 18.02.2014 tarihinde gece gıda zehirlenmesi şikayetleriyle gittiğimiz Beylikdüzü Tıp Merkezi acildeki dr. bazı testlerin sonuçlanmaması nedeniyle herhangi bir şey yapamayacağını söyledi ve gönderdi. O gün boyunca verilen bir testi yapamadık, ertesi günü acile gittiğimizde muayene parası isteyen dr. hiç güzel bir üslupta konuşmadığını belirtmek istiyorum.

2 günde içeride ve hasta koltuklarında bir sokak kedisinin dolaşması da çok ilginç geldi. Hatta kedinin hastane içinde olmaması gerektiğini söylediğimde de hastane kafesine ait olduğunu söyledi. Açıkçası devlet hastanesinden daha kötü bir şarta sahip olan özel hastanelerin açılmasını istemiyorum. Ben gittiğim dr. güvenmek istiyorum.

:=======================================================================================:

Best Club Beylikdüzü Üyelik İptalini Yapmıyor
Didem S. | 06 Mart 2019 17:11
Eylül 2013’de üye oldum, hocaların çok yetersiz olduğunu gördüm. Sonra işletme el değiştirdi, yeni hocalar geldi Kasım ayında, bu arada 15 gün salon kapalı kaldı. Her şey güzel gibi giderken başka sıkıntılar başladı. Meğer doğalgaz borcunu ödememişler bu yüzden ısıtma sistemi, sıcak su gitti.

Elektrikle ısıtmaya kalktılar bu sefer trafolar patlamaya başladı, salon Kuzey Kutbu gibi oldu, havuz ve hamamlar ısınmadığından kullanılamadı ve son kesintiden sonra tadilat bahanesiyle 3 Mart’a kadar kapatıldı. Şimdi sözde ilk sahipleri tekrar işletmeye başlamışlar ama bu süreçte spor yapmaktan soğudum ve üyeliğimin iptalini istiyorum ama söylediklerini tahmin edersiniz tabi.

:=======================================================================================:

İstanbul Alışveriş Merkezi Ayıplı Mal Sattı.
Gerçek Ö. | 12 Mart 2019 11:10
İstanbul Alışveriş Merkezi Beşiktaş Şubesinden markalı bir dolap ve şifoniyer satın aldım. Teslimat için yaklaşık 2 hafta kadar bekledim. Kurum için gelen şahıs evimin içinde benim bilgim dışında benim sigara paketlerimden sigara içerek 4 saatte montajı gerçekleştirdi. Getirilen dolabın arka suntasında boyalarında dökülmeler ve soyulmalar var.

Bu kadar para vererek aldığım dolabın bu halini görünce şoke oldum. Durumu hemen Beşiktaş Şube Müdürü Ö*** Bey’ e ilettim. Nezaketle yardımcı olacağını, ürünü değiştireceğini söyledi ama ürünü aldığımdan beri tam bugün itibari ile 40 oldu. Ürünü alana kadar satıştakiler her türlü vaatte bulunuyorlar ama ödemeyi yaptıktan sonra çileniz başlıyor. 

:============================ >Banka Tüketici Şikayetleri <============================:

Garanti Bankası Kredi Kartı Aidatı Aldı.
Hakan Ö. | 28 Mart 2019 09:01 Garanti GSBonus Kredi kartı sahibiyim. Hiçbir bilgim olmadan #kredi kartı aidatı kredi kartımdan kesilmiştir. Kart aidatımın iade edilmesini talep ettiğimde ise 89 TL kesilen aidatın 20 TL sini Bonus olarak Kredi Kartıma yükleyebileceklerini bildirdiler. Kredi kartımı kapatmak istediğimde ise yine bu Kart Aidatının kesileceğini, iade etmeyeceklerini söylediler. Kredi Kartımdan kesilen 89 TL #kredi kartı aidatı nın iade edilmesini talep ediyorum.

:=======================================================================================:

Akbank Kredi Kartı Aidatı Alıyor!
Emine E. | 27 Mart 2019 10:11 Akbank 3 yıl önce almış ve kullanmakta olduğum 1, 000 TL limitli #axess kredi kartına geçen yıl 40 TL bu yıl ise 70 TL kullanım ücreti alınıyor. Geçen yıl 70 TL ödeme yaptım. bu yıl da 80 TL olarak tekrar kullanım ücreti gelmiş. Aynı kartı babam 6 milyon gibi bir limit ile kullanıyor Akbank’tan ancak kart aidatı alınmıyor! Benden tahsil edilen bu paranın hesabıma iade edilmesini istiyorum.Eğer iade olmayacaksa Tüketici hakem heyetine başvurarak bu ücreti geriye dönük olarak 2 yılı tahsil edilmesini talep edicem.Bu konu ile ilgilenirseniz çok memnun olurum.

:=======================================================================================:

Finansbank Her Ay 2,40 TL Ekstre Ücreti Yansıtılıyor.
Celal S. | 27 Mart 2019 14:14 Finansbank istemediğim halde her ay 2.40 tl ekstre ücreti kredi kartıma ekliyor, gönderiyor. Bu ay görüşmemden dolayı ekstrede gelmedi ama 2.40 tl yine eklemişler kredi kartıma biz ne yapacağız bu art niyetlilerin elinde? Lütfen istemediğim bir şey için benden ücret kesmeyin. Biraz insaflı olun.

:=======================================================================================:

Yapı Kredi Bankası Maaş Müşterisinden Kredi Kart Aidatı Kesiyor!
şefik Ş. | 25 Mart 2019 14:50 2000 yılından bu güne Yapı Kredi Bankası kredi kartı kullanmaktayım. Maaş müşterisi olduğum halde benden yıllık #kredi kartı aidatı kesiliyor, kesilen paraların şahsıma iade edilmesini ve bundan sonra aidat kesilmemesini rica ederim.

:=======================================================================================:

Denizbank Hareketsiz Hesaptan İşletim Ücreti Almaya Kalkan Banka!
Veysel K. | 26 Mart 2019 11:12 Geçen gün Denizbank’tan gelen sms ‘te aynen şöyle yazıyordu: Aylık #hesap işletim ücreti hesap başına 9,5 tl(veya 3,5 USD) olup tahsilatı 24.04.2014 tarihinde yapılacaktır hareketsiz hesaplarınızı bu tarihe kadar şube, çağrı merkezi, internet şubeden kapatmanız halinde ücret alınmayacaktır.

Bunun üzerine hemen çağrı merkezini arayıp, hareketsiz hesabımı kapatmak istedim .Çağrı merkezinde karşıma çıkan arkadaş hesap kapatma işlemini kendilerinin yapamadıklarını, bana gelen mesajın yanlış olduğunu, şubeye gitmem gerektiğini söyledi.

Hem hareketsiz hesaptan işletim ücreti isteyeceksin, hem de hesabı kapatmak için aranılan müşteri merkezi size yanlış mesaj geldi diyecek. Bu nedir ya?

:=======================================================================================:

TEB Hesap İşletim Ve Ekstre Bedellerinin İadesini İstiyorum!
Özlem K. | 28 Mart 2019 09:00 2008 tarihi itibarı ile çalışmakta olduğum şirkette maaş hesabı nedeni ile açılan hesabımdan TEB Hadimköy şubesi hesabımdan temmuz-eylül 2013 dönemi #hesap işletim ücreti ve gideri 26,25 tl,22,5 haziran masraf bedeli olarak, Beylikdüzü şubede olan hesabımdan da farklı isimlerde masraflar (ekstre bedelleri gibi) kesilmekte.

4822 sayılı kanun ile değişik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunun haksız şartlar başlıklı 6. maddesine göre bu masrafların kesilmemesi gerekiyor. Yasal haklara sahip olmam ve bankanızın maaş ve kredi müşterisi olmam nedeni ile bu bedellerin hesabıma yatırılmasını önemle rica ediyorum. Daha önce yazılı beyanlarda bulundum kimse ilgilenmedi.

:=======================================================================================:

İş Bankası Öğrenci Hesabımdan İşletim Ücreti Aldı.
Müslüm D. | 28 Mart 2019 09:00 İş Bankası’nda 8 yıldır hesabım var. Öğrenci belgesi verdiğim halde bende 50 tl hesap kesim ücreti aldılar. Üniversitemdeki bankayı arıyorum beni kendi şubeme yönlendiriyorlar. Kendi şubemde üniversitemdeki şube hatalı diyor. 8 defa öğrenci belgesi verdiğim halde İş Bankası sisteminde öğrenci belgem görünmediği için paramı geri alamıyorum. Hayatımda gördüğüm en saçma insanları o şubelere koyuyorlar ve bana mantıklı bir açıklama yapamıyorlar. Bir daha İş Bankası’yla işim olmaz . Çevremde ne kadar insan varsa İş Bankası’yla ilişkilerini kesmek için elimden gelen her şeyi yapacağım. Kartımı iptal ettiğim için müşteri hizmetlerine bile bağlanamıyorum.

:=======================================================================================:

HSBC Bank Bu Kadar Kredi Kart Aidatına da Pes Yani!
Mert E. | 24 Mart 2019 13:38 HSBC Bank hamili olduğum 3502 *** no’lu kredi kartımdan 2014 yılı Mart ayına ait hesap bildirim cetvelinden toplamda 80 TL Kredi kartı yıllık #üyelik ücreti kesildiğini öğrenmiş bulunuyorum. Hesap bildirim cetveli ile kesilen yıllık #üyelik ücreti 4822 sayılı yasa ile değişik 4077 sayılı Tüketicinin korunması hakkındaki yasanın 6. maddesinde düzenlenen Sözleşmelerdeki Haksız Şartlar ” hükmü ve ilgili yasal düzenlemelere aykırıdır.

Yukarıda saydığım nedenlerle 2014 yılı mart ayına ait hesap bildirim cetvelinde ye alan yıllık #üyelik ücreti ne itiraz ediyor ve talep edilen ve kesilen 80 TL kredi kart yıllık #üyelik ücreti nin iadesini istiyorum.

:=======================================================================================:

Tüm Tüketici Şikayetlerinizi Üst kısımdaki  Yorumlar bölümüne Bırakabilirsiniz. 

Yada reklamverecem@gmail.com Mail atınız.

ALO 175 – TC Ticaret Bakanlığı Web Sayfası

Bakanlığımız bünyesinde oluşturulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözülmesi amacıyla başvurmaları gereken ilgili makamlara yönlendirildiği “bir çağrı merkezi” olarak hizmet vermektedir.
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı ile tüketicilerimiz; insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünleri ve firmaları da ihbar edebilmekte, sorunlarıyla ilgili bilgi alabilmektedir.

Resmi Sayfalar:

http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-8.htm

https://tuketici.ticaret.gov.tr/tuketici-sikayetleri/tuketici-hakem-heyetine-nasil-basvurulur

https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

https://tuketici.ticaret.gov.tr/haberler/2019-yili-tuketici-hakem-heyetlerine-basvurularda-parasal-sinirlar-yeniden-belirlendi

https://www.sikayetvar.com/tuketici-haklari-dernegi Tüketici Hakları Derneği En Çok Şikayet Alan Konular

18 Temmuz 2020 tarihinde eklenmiş ve 36 kez okunmuş.

YORUMLAR

İsminiz

 

E-Posta Adresiniz

Yorumunuz

İlgili Terimler :
Beylikdüzü Rehberi Beylikdüzü İlan Bürosu Beylikdüzü İlan Servisi